Versió en català més abaix. El Partido de la Libertad Individual (P-LIB) catalán rechaza la modificación de la ley del taxi que pretende impulsar la Generalitat de Catalunya para permitir la inmovilización de coches Uber, que se añadiría a la injusta sanción actual a los propietarios y a Uber. Rubén Sandamil, Coordinador General del P-LIB catalán, ha declarado que los liberales libertarios “defendemos los intercambios voluntarios mutuamente beneficiosos que surgen libremente en la sociedad” y que “compartir coche es y debe ser decisión del propietario, y aceptarlo es decisión del pasajero que quiera viajar así en vez de usar un taxi u otro medio de transporte”. Sandamil concluye que “la asociación de taxistas autodenominada La Elite, protagonista de las huelgas y críticas a Uber recientes, lo que está haciendo es defender los privilegios de una casta elitista que pretende obligarnos a pagar más por sus servicios, no mejorándolos, sino eliminando la competencia mediante coacción estatal, lo que perjudica en mayor medida precisamente a los más pobres y necesitados que ven reducidas sus posibilidades de transporte a bajo coste”.
El P-LIB, como ya ha hecho anteriormente, se opone a las medidas contra la legítima actividad privada de compartir transporte en vehículos particulares para compartir gastos. Nos comprometemos a derogar estas normas liberticidas que tanto daño hacen a las personas con menos recursos económicos, que son precisamente las más afectadas por las políticas económicas estatistas y antiliberales de los gobiernos de Mas y de Rajoy.
El P-LIB contra la immobilització de cotxes d’Uber
El Partit de la Llibertat Individual (P-LIB) català rebutja la modificació de la llei del taxi que pretén realitzar la Generalitat de Catalunya per permetre la immobilització de cotxes Uber juntament amb la ja injusta doble sanció actual a propietaris i Uber. Els liberals llibertaris, en paraules de Rubén Sandamil, Coordinador General del P-LIB català, «defensem els intercanvis voluntaris mútuament beneficiosos que s’organitzin lliurement en la societat». Sandamil considera que «compartir cotxe és i ha de ser una decisió del propietari del vehicle i , acceptar-ho o no és una decisió exclusiva de la persona que prefereix viatjar així en comptes d’usar un taxi o qualsevol altre mitjà de transport «,i conclou que» l’associació de taxistes auto denominada La Elite, protagonista de les vagues i crítiques a Uber recents, el que està fent és defensar els privilegis d’una casta elitista que pretén obligar-nos a pagar més pels seus serveis, no millorant-los, sinó eliminant la competència mitjançant coacció estatal, fet que perjudica en major mesura precisament als més pobres i necessitats que veuen reduïdes les seves possibilitats de transport a baix cost «.
El P-LIB, com ja va fer anteriorment, s’oposa a les mesures contra la legítima activitat privada de compartir transport en vehicles particulars per compartir despeses. Ens comprometem a derogar aquestes normes lliberticides que tant de mal fan a les persones amb menys recursos econòmics, que són precisament les més afectades per les polítiques econòmiques estatistes i antiliberals dels governs de Mas i de Rajoy.