El Partido Libertario (P-LIB) de Galicia muestra su preocupación por el anuncio del presidente de la Xunta, Alberto Núñez Feijóo, de instaurar el llamado cheque bebé, una ayuda de 100 euros al mes por cada niño nacido en la comunidad a partir del próximo 1 de enero, y cuestiona este tipo de medidas que suponen un aumento del gasto público y de los impuestos, incluso de la deuda, y que no aumenta en cambio el poder adquisitivo de las familias.
En la actualidad, las familias gallegas se enfrentan a un importante problema de falta de poder de compra, derivado a su vez de la imposibilidad de ahorrar, y propiciado en parte por el pago de los altísimos impuestos al que tienen que hacer frente cada mes. De este modo nos encontramos con que la natalidad en la comunidad de Galicia se ha reducido de forma alarmante debido a la escasez de recursos de los ciudadanos. Así, el Partido Libertario propone una profunda rebaja fiscal, dentro de un plan de reforma estructural del actual sistema en quiebra, que mejore la situación económica de los gallegos a corto plazo.
“Las unidades familiares necesitan que se les devuelva el poder sobre sus ganancias, no que se les ayude con un dinero que se les quita por otra parte”, apunta Sandra Lema, coordinadora del P-LIB en la provincia de A Coruña.
O P-LIB PREOCUPADO POLA POLÍTICA DE AUMENTO DO GASTO DE NÚÑEZ FEIJÓO
O goberno do PP en Galicia a golpe de populismo
Sandra Lema: “O cheque bebe non é unha solución, é parte del problema”
O Partido Libertario (P-LIB) de Galicia mostra a súa preocupación polo anuncio do presidente da Xunta, Alberto Núñez Feijóo, de instaurar o chamado cheque bebé, unha axuda de 100 euros ó mes por cada neno nacido na comunidade a partir del próximo 1 de xaneiro, e cuestiona este tipo de medidas que supoñen un aumento do gasto público e dos xuros, incluso da débeda, e que non aumenta o cambio no poder adquisitivo das familias.
Na actualidade, as familias galegas enfróntanse a un importante problema de falta de poder de compra, derivado á súa vez da imposibilidades de aforrar, e propiciado en parte polo pago dos altísimos xuros ós que teñen que facer fronte cada mes.
De esta forma nos atopamos con que a natalidade na comunidade de Galicia se reduce de forma alarmante debido a escaseza de recursos dos cidadáns. Así, o Partido Libertario propón unha profunda rebaixa fiscal, dentro dun plan de reforma estructural do actual sistema en quiebra, que mellore a situación económica dos galegos a curto prazo.
“As unidades familiares precisan que se lles devolva o poder sobre a súas ganancias, non que se lles axude cuns cartos que se lles quitan por outra parte”, apunta Sandra Lema, coordinadora do P-LIB na provincia da Coruña.