Mais abaixo a version galega. El Partido Libertario (P-LIB) de Galicia muestra su profunda preocupación ante el decreto publicado por La Xunta de Galicia relativo al proceso de repoblación de los montes gallegos. Un documento que al mismo tiempo, prima innecesariamente a las especies autóctonas penalizando gravemente otras especies, principalmente aquellas que constituyen la masa arbórea más rentable y una de las principales fuentes de generación de riqueza y desarrollo económico de la industria maderera gallega.
Lo grave, no es sólo el hecho de que se pretenda regular y limitar la libre plantación en los montes gallegos, actualmente ya sujetos a una complicada normativa relativa a la compatibilidad entre especies.
Por si esto fuera poco, el partido en el gobierno se muestra abierto ante proposiciones como la del BNG, que busca prohibir por ley la especie de eucaliptos nitens, argumentando su prohibición por “considerarla especie exótica y en expansión, con alto riesgo de invasión y muy peligrosa para el mantenimiento de la biodiversidad y la funcionalidad del ecosistema”, una medida que pretende conseguir que la pequeña parte de monte productivo actual pase a cero lo antes posible.
Por esto, desde el P-LIB opinamos que no sólo no se debe prohibir ningún tipo de especies, hay que fomentar la diversidad”, como queda patente en palabras de algunos expertos que afirman: “las especies forestales hay que verlas siempre en perspectiva, no hay especies buenas o malas, se deben siempre buscar un equilibrio.
En palabras de Sandra Lema, Coordinadora Provincial en A Coruña: “Esta prohibición ataca una de las fuentes de riqueza del agro gallego, uno de los instrumentos de ahorro más importantes de la sociedad gallega, y sobre todo, la libertad personal de los propietarios para dar el uso que mejor consideren a sus propiedades. Apostamos por unos montes gallegos diversos, productivos, rentables y que forme parte del patrimonio de las familias y empresas”.
Non ó decreto da Xunta de Galicia sobre repoboación dos montes galegos
O Partido Libertario (P-LIB) de Galicia mostra a su profunda preocupación ante o decreto publicado pola Xunta de Galicia relativo o proceso de repoboación dos montes galegos. Un documento onde o mesmo tempo, se prima de xeito innecesario ás especies autóctonas, mentres se penaliza gravemente outras especies, principalemente aquelas que constitúen a masa arbórea máis rentable e unha das principais fontes de xeración de riqueza e desenvolvemento económico da industria madereira galega.
O grave, non é só o feito de que se pretenda regular e limitar a libre plantación nos montes galegos, actualmente xa suxeitos a una complicada normativa relativa á compatibiliadade entre especies.
Por se isto fose pouco, o partido no goberno móstrase aberto ante proporsicións, como a do BNG que busca prohibir por Lei a especie de eucaliptos nitens, mentres argumenta a su prohibición por “considerala especie exótica e en expansión, con alto risco de invasión e moi perigosa para o mantenimiento da biodiversidades e a funcionalidade do ecosistema”, unha medida que pretende acadar que a pequeña parte do monte produtivo actual pase a cero o antes posible.
Por isto, dende o P-LIB opinamos, que non só non se debe prohibir ningún tipo de especies, hai que fomentar a diversidade, como queda de patente nas palabras dalgúns expertos que sinalan: “as especies forestais hai que velas sempre en perspectiva, no hai especies boas ou malas, débese sempre buscar un equilibrio”.
En palabras de Sandra Lema, Coordinadora Provincial na Coruña: “Esta prohibición ataca unha das fontes de riqueza do agro galego, unha das fonte de aforro máis importantes da sociedades galega, e por riba disto, a liberdade persoal dos propietarios para dar o uso que mellor consideren as suas propiedades. Apostamos por uns montes galegos diversos, productivos, rentables e que formen parte do patriomonio das familias e empresas”.